Jag har ingen Lägg i varukorg knapp.

Jag hittar ingen knapp för att lägga varan i Varukorgen.

Problemet med att beställa, kan bero på att din webläsare inte är uppdaterad. Då kan ikoner som Lägg i varukorgen försvinna.

Prova att uppdatera er webläsare, hur man går till väga finns i instruktionerna nedan.

Webbsidan fungerar bäst i Internet Explorer 8, Firefox 3.6.
I äldre versioner och på Mac kan vissa detaljer fall bort.

Om du inte vet vilken Internet läsarversion du har så kan du enkelt kolla det:

I Internet Explorer: Öppna Internet Explorer och klicka på det blå frågetecknet uppe till höger och välj Om Internet Explorer.
Då kommer det upp en ruta där det står vilken version av Internet Explorer du har på din dator.

I Mozilla Firefox: Öppna upp Firefox och gå till Hjälp längst till höger i menyraden högst upp och klicka på Om Mozilla Firefox.
Då kommer det upp en ruta där det står vilken version av Firefox du har på din dator.

För att uppdatera din Internet läsare så kan du ladda ner de senaste versionerna här genom att klicka på länken. Internet Explorer eller Mozilla Firefox